Barcelona / 1.08.2014

Kilka dni temu będąc na wypoczynku w Hiszpanii pojechaliśmy na jeden dzień do Barcelony. Byłam zachwycona, w końcu spełniło się jedno z moi...

Kilka dni temu będąc na wypoczynku w Hiszpanii pojechaliśmy na jeden dzień do Barcelony. Byłam zachwycona, w końcu spełniło się jedno z moich marzeń. Barcelona jest pięknym miastem chociaż jego obrzeża nie były jakimś szczególnym miejscem. Nocą w centrum odbył się pokaz fontann. Miasto w tamtym momencie stało się baśniowe i magiczne. Oczywiście plan wycieczki obejmował także Camp Nou. Byłam okropnie rozczarowana. W Barcelonie znajduje się hotel, w którym zawsze chciałam spędzić chociaż noc - Grand Hotel Central. Mam nadzieję, że kiedyś tam wrócę na dłużej.









Grand Hotel Central



You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images