First Fashion Projects by my Ideas /Boxing Day

Låpsley - Painter Na ten czas jestem amatorką , robię to bo sprawia mi to ogromną przyjemność. Jednym z moich marzeń jest nauczyć ...




Na ten czas jestem amatorką , robię to bo sprawia mi to ogromną przyjemność. Jednym z moich marzeń jest nauczyć się doskonale rysować i szyć. Chciałam przelać kilka swoich pomysłów na papier i zapytać was czy się wam podobają ? Oraz w jakich barwach byście zwrócili na nie uwagę? To zaledwie najmniejsza część moich rysunków, ale co do pozostałych chciałabym stworzyć projekty, które są ze sobą spójne i stworzą moją małą kolekcje :) 




You Might Also Like

3 komentarze

  1. sama to rysowałas bardzo fajne kreacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się projekt pierwszej sukienki. Już wyobraziłem ją sobie jako nieskazitelna śnieżnobiała kreacja. Ten płaszcz na końcu wyglądający jakby zszyto go z ramoneską jest bardzo oryginalny. Pudrowy róż, ot co. Środkowe projekty trochę a'la Lady Gaga. I bardzo dobrze :D

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images